اخبار

نظرسنجي

به نظر شما در سایت گروه جای چه چیزی خالی است؟

به sabouris2@mums.ac.ir ایمیل بزنید 30.0%
10.0%
10.0%
30.0%
20.0%


مشاهده نتايج

صفحات پر بازديد

صفحه اصلی گروه فیزیولوژی ( 19037 )
هیات علمی گروه فیزیولوژی دانشکده پزشکی مشهد ( 5364 )
رزومه دکتر بسکابادی ( 3441 )
دانشجويان کارشناسی ارشد فیزیولوژی ( 3065 )
برنامه آموزشی گروه فیزیولوژی ( 2694 )
دانشجویان دکتری تخصصی ( 2583 )
نمرات امتحانی ( 2533 )
ژورنال کلاب ( 2184 )
ليست غيبت هاي دانشجويان ( 2060 )
مدیریت ( 1636 )
کارکنان گروه فیزیولوژی دانشکده پزشکی مشهد ( 1535 )
لیست آزمايشگاههاي گروه فيزيولوژي ( 1489 )
فرم ثبت اطلاعات دانشجویان جدیدالورود ( 1187 )
تجهیزات آزمایشگاه های گروه فیزیولوژی دانشکده پزشکی مشهد ( 1174 )
دستاوردهای گروه و اعضای هیات علمی قیزیولوژی دانشکده پزشکی مشهد ( 1172 )
توانمندیهای گروه ( 1152 )
لينکهاي مفيد ( 1150 )
تاریخچه ( 1095 )
تماس با ما ( 1058 )
راهنمای آموزشی گروه فیزیولوژی ( 991 )
برنامه توسعه گروه فیزیولوژی دانشکده پزشکی مشهد ( 982 )
رزومه دکتر محمودآبادی ( 920 )
طرح دوره ( 870 )
فایل های آموزشی ( 807 )
چیدمان ترمی دروس کارشناسی ارشد فیزیولوژی ( 730 )

شرح وظایف کارشناس آموزش گروه فیزیولوژی

الف: شــرح وظایـف آموزشــی:
 
 

 

1. پیگیری تدوین برنامه جامع آموزشی و هفتگی گروه و به روز رسانی آن

الف. کمک در پیگیری آماده سازی و به روز رسانی فرم های چهارگانه آموزشی گروه (برنامه آموزشی) طبق برنامه زمان بندی شده و هماهنگ با تقویم دانشکده + بارگزاری فرمها بعد از تایید و تصویب بر روی سایت گروه ،در این راستا خانم دکتر محمود آبادی مسئول تهیه فرم ها و خانم دکتر رجایی مسئول سایت هستند.

ب. تحویل برنامه آموزشی به نماینده دانشجویان

2. مستند سازی فعالیت های آموزشی گروه و ثبت سیر تغییرات متغیرات آموزشی

 الف. تهیه فرم اکسل فعالیتهای آموزشی گروه اعم از سیر قبولی -  متوسط زمان ماندگاری دانشجو از ابتدای ورود  تا خروج از سیستم امتحانات جامع- تعداد واحدهابه تفکیک هر ترم- سیر قبولی در مقاطع بالاتر و اشتغال فارغ التحصیلان و موارد مشابه

3. بازنگری کوریکولوم مقاطع مختلف آموزشی گروه و ارائه پیشنهادات اصلاحی به دانشکده

در این قسمت کار بازنگری به عهده اعضای هیات علمی و پیگیریها به کارشناس اموزش گروه واگذار شد. مقرر شد این موضوع در ادامه تدوین برنامه توسعه گروه و ارزیابی درونی گروه  در  دستور کار جلسه تکمیلی شورای گروه قرار گیرد.

4. پیگیری اجرا،توسعه و بازنگری لاگ بوک مقاطع مختلف و نظارت بر حسن اجرای آن

  الف. جمع آوری و دریافت سوابق لاگ گروه از خانم حسینی و خانم دکتر رجایی

  ب. در صورت تصویب قطعی ثبت فعالیتها ، دریافت لیست فعالیتها از خانم حسینی و ثبت هفتگی آنها

5. پیگیری راه اندازی رشته ها و مقاطع جدید آموزشی توسط گروه

  الف. جستجوی گرایش های مختلف مرتبط با فیزیولوژی در دانشگاههای ایران و جهان و ارائه موارد به گروه

 

6. همکاری با اعضای هیات علمی در تدوین برنامه آموزش مجازی

الف. اطلاع رسانی دستور العمل تهیه دروس مجازی به اساتید و مذاکره با اعضای محترم گروه جهت تهیه آموزش مجازی مرتبط با موضوعات تدریس آنها

ب. تهیه آرشیوی از درسهای مجازی دکتر نیازمند

 

7. همکاری در طراحی و اجرای برنامه های اموزش مداوم/ همکاری در فرایند نیازسنجی آموزشی هیات علمی ،طراحی و اجرای کارگاهها

الف . تهیه لیست توانمندی اعضای هیات علمی در ارائه برنامه های پیشنهادی برای آموزش مداوم

ب. نیازسنجی مباحث مورد نیاز برای آموزش مداوم / تشکیل کارگاه و موارد مشابه

8. همکاری و ارائه مشاوره به اعضای هیات علمی در خصوص فعالیتهای مرتبط با دانش پژوهی آموزشی

الف. تهیه و اطلاع رسانی فرمهای مختلف فعالیتهای دانش پژوهی به اساتید

ب.همکاری با اساتید در اجرای طرح ها

9. کمک در برگزاری جلسات توجیهی دانشجویان جدیدالورود

الف. تهیه فرم مشخصات و اطلاعات مربوط به دوره شامل اعضاء، فعـالیتــها، آزمایشگاهها، تجهیزات و برنامه ها

 

 

ب. تهیه فرم مشخصات و سوابق دانشجویان  با هماهنگی کلیه اعضای هیات علمی جهت ثبت و نگهداری مستندات گروه

 

 

ج. ثبت نام دانشجویان ورودی ارشد و PhD گروه ، با توجه به فرم و ارائه برنامه گروه به آنها

 

 

د. ثبت کلیه مراحل آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه در طی دوران حضور درگروه شامل: ثبت نام اولیهنحوه حضور، مرخصی ها، ثبت عنوان پایان نامه ، تائید پروپزال پایان نامه در شورای تحصیلات تکمیلی، دفاع از پایان نامه، فارغ التحصیلی، ادامه تحصیل و موارد مشابه

10. ارتباط موثر و جلب مشارکت دانشجویان در راستای ارتقاء کمیت و کیفیت آموزش

الف.تهیه برنامه زمان بندی در ارتباط با بررسی حضور دانشجویان در کلاس ها و گروه در هر نیمسال، ارائه بازخورد به دانشجویان و پیگیری های مرتبط

ب. ارتباط با مسئولین آموزشی گروه، در جهت ارتقاء سطح آموزشی گروه و بررسی نحوه مشارکت دانشجویان در ارتقاء آموزش

ج.برنامه نحوه ثبت ورود و خروج دانشجویان PhD توسط تایمکس توسط دکتر حسینی پیگیری و گزارش شود.

11.مشارکت در عملیاتی نمودن روشهای نوین ارزشیابی

الف. جستجو و اطلاع رسانی روشهای نوین ارزشیابی در گروه های پایه

ب. تهیه پمفلت ، بروشور و ارائه شیوه های نوین به اساتید جهت اجرایی کردن

12. پیگیری ارزشیابی درونی و بیرونی گروه

الف . پیگیری تدوین ارزیابی درونی گروه در جلسات تکمیلی شورای گروه

ب. اطلاع رسانی موارد و شاخص های ارزیابی درونی

ج. همکاری در اجرا

13. همکاری در فرایندهای مرتبط با ارتقاء و ترفیع اعضای هیات علمی

  الف. تهیه و اطلاع رسانی دستور العمل ارتقاء - ترفیع

ب. جمع آوری مدارک اساتید

ج. تهیه فرم ها کمک در تکمیل فرم ها و ارسال آن به دانشکده

14. همکاری در فرایند مرتیط با نیازسنجی گروه و فراخوان اعضای هیات علمی

الف. بر آورد موارد مرتبط جهت مستند سازی و ارائه به دانشگاه جهت فراخوان از جمله نسبت هیات علمی به دانشجو وضعیت فعلی اساتید گروه وضعیت دانشجویان ارشد  و PhD

ب. پیگیری مکاتبه و اعلام شرایط گروه به دانشکده و معاونت محترم آموزشی دانشگاه

15. مشارکت در استاندارد سازی آزمونها، تحلیل آزمون و برگزاری آزمونها

الف. اطلاع رسانی موارد استاندارد سازی ازمون در گروه به صورت پمفلت ، کارگاه و ارائه سمینار و موارد مشابه

ب. مشارکت در برگزاری آزمونها

16. همکاری در فرایندهای مرتبط با جشنواره های آموزشی

الف تهیه لیست جشنواره های مرتبط با گروه

ب. ارائه موارد و مستندات مرتبط با جشنواره ها جهت آماده سازی و برنامه ریزی زمانبندی شده به منظور تکمیل فرم ها و مستندات

17. همکاری با اعضای هیات علمی در تهیه و به روز رسانی CV  اساتید

الف. دریافت کلیه فعالیت های آموزشی- پژوهشی اعضای محترم گروه شامل دریافت مقالات  و فعالیت های پژوهشی از اساتید و به روز رسانی CV  اساتید

 

تاريخ بروز رساني : چهارشنبه 23/11/92 ساعت 20:00

Mashhad University of Medical Sciences Contact Details:
Main address: University St., Ghoraishy Building 91375-345 Mashhad, Iran ,
Tel:( 98 511) 841 2081-5 , Fax:( 98 511) 8430249 , E-mail: Info(at)mums.ac.ir Members: - Schools and Hospitals School: Dentistry , School: Health , School: Medicine , School: Nursing & Midwifery , School: Paramedical , School: Pharmacy , School: Traditional Medicine , Hospital: Dr.Sheikh , Hospital: Dr.Shariati , Hospital: Emam Reza , Hospital: Ghaem , Hospital: Hashemi Nezhad , Hospital: Ibn-e-Sina , Hospital: Khatam-al-Anbia , Hospital: Montaserie , Hospital: Ommul-Banin , Hospital: Omid , Hospital: Shahid Kamyab , Hospital: Taleghani , History: Mashhad Faculty of Medicine was officially opened on Nov. 23, 1949 by Dr Zanganeh, the minister of culture. The school started out with 61 students, one associate professor and seven tutors. In 1956, when the school of Arts opened, the two schools merged to form the University of Mashhad. In 1989, the faculties offering Medical Sciences' degrees across the country separated from the Ministry of Culture and Higher Education. New emerging Medical Universities have gone under management of Ministry of Health, Treatment and Medical Education. Thus the original University of Mashhad was divided into two independent universities: "Ferdowsi University of Mashhad" and "Mashhad University of Medical Sciences'. Mashhad University of Medical Sciences operates at present with 8 faculties, 32 hospitals, 179 rural and 147 urban health centers. It covers an enormous area stretching from the north east to the central parts of the country, which makes it the largest university of Medical Sciences providing health care and treatment services. With 597 teaching staff, 1645 MDs with different specialties, 138 dentists, 123 pharmacists and 25, 402 employees, the university provides health care and medical services to the area's large population as well as to over 25 million tourists a year.

مشهد، ميدان آزادي،‌دانشكده پزشكي، تلفن: 8828565 0511 نمابر: 8828564 0511 پست الکترونیک:
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است.