اخبار

نظرسنجي

نحوه ارائه و اطلاع رساني همايش در سايت را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟

بسيار خوب 49.2%
خوب 14.4%
خوب و كمي ناقص 8.6%
نامناسب 2.1%
ضعيف 25.7%


مشاهده نتايج

صفحات پر بازديد

سومين همايش كشوري يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 36520 )
روش تهيه اسلايد و پوستر ( 26186 )
تماس با دبيرخانه همايش ( 11609 )
پوستر و پمفلت همايش ( 5717 )
جدول زمانبندي و هزينه هاي ثبت نام در سومين همايش يادگيري الكترونيكي ( 5645 )
مشخصات كارگاهها ( 4931 )
همايش آنلاين ( 4838 )
راهنماي ارسال مقالات ( 4831 )
ثبت نام سومين همايش يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 4631 )
نقشه محل برگزاري ( 3636 )
برگزاركنندگان ( 3166 )
معرفي همايش ( 2871 )
اسكان همايش ( 2685 )
ارزشیابی کارگاه ها ( 2599 )
عكس سالن اصلي همايش ( 2553 )
برنامه سخنراني همايش ( 2446 )
آموزش الکترونیکی در علوم پزشکی محدودیت ها و کاربردها ( 2353 )
پيام همايش ( 2247 )
ثبت نام متقاضيان شركت در نمايشگاه ( 2034 )
ثبت نام در كارگاهها ( 1919 )
راهنمای سخنرانان ( 1831 )
تصاوير همايش ( 1814 )
فرم تعيين ارائه دهنده اصلي در روز همايش ( 1747 )
ثبت درخواست برگزاري كارگاه براي سومين همايش يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 1671 )
ثبت نام حاميان سومين همايش يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 1640 )

بسمه تعالی

قابل توجه شرکت کنندگان محترم در سومين همايش يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي

شیوه نامه تهیه و ارائه اسلاید براي سخنرانان

اگرمقاله ارائه شما برای ارائه به صورت سخنرانی در همایش پذیرفته شده است، به نکات زیر توجه نمایید:

1-      کلیه سخنرانان باید محتوای سخنرانی خود را به صورت اسلاید PowerPoint با فرمت 2007 به تعداد 10 الی 30 اسلاید آماده کرده باشند و در ابتدای ورود به مسوول دریافت اسلاید ها تحویل دهند.

2-      نمایی از برنامه PowerPoint که شما در حین سخنرانی روی مونیتور خود مشاهده می نمایید شامل Notes نیز           می باشد لذا می توانید در هنگام تهیه اسلایدها نکاتی که برای به خاطر داشتن در هنگام سخنرانی لازم است را در بخش Notes برنامه PowerPoint تایپ نمایید.

3-      به محض حضور در همایش، اسلایدهای خود را که بر اساس یکی از سه فرمت داده شده در تارنماي همایش ارائه شده است، به میز" اسلاید چک" مستقر در نزدیکی درب سالن اصلی همایش در طبقه اول تحویل دهید و از اجرای آن به طور صحیح اطمینان حاصل نمایید.

4-      ابتدا از برنامه همایش در سالن اصلی، بر اساس کد داده شده به مقاله خود، زمان ارائه را پیدا نموده و حداقل نیم ساعت قبل از آن در سالن در نزدیکی محل سخنرانی بنشینید.

5-      هنگام ثبت نام در همایش و یا تحویل گرفتن کارت و بسته آموزشی خود به مسوول ثبت نام ،کد مقاله خود را اعلام نمایید تا نسبت به صدور گواهی ارائه  سخنرانی شما اقدام لازم به عمل آید.

6-      رایانه  مخصوص ارائه سخنرانی به اینترنت متصل می باشد لذا در صورت نیاز به دسترسی به اینترنت در حین سخنرانی موضوع را با مسئول هماهنگی سخنرانی ها که شما را به جایگاه راهنمایی می کند، در میان بگذارید

7-      هنگام حضور در جايگاه، اسلايدهاي شما در Desktop  رايانه مسقر بر روي تریبون در پوشه (همايش) و سپس در پوشه روز و سخنراني و با کد آن ذخيره شده است، آن را باز نموده و با زدن کليد F5 سخنراني خود را شروع کنيد. در صورتي که در وسط اجرا برنامه  PowerPoint از حالت نمايش خارج شد با زدن کليه Shift + F5 به طور همزمان مجدد اسلايد در حال اجرا را پخش نماييد.

8-      مدت سخنرانی شما 10 دقیقه می باشد و 5 دقیقه برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است. لذا با توجه به ساعت روی میز نسبت به رعایت زمان سخنرانی دقت نمایید.

در هنگام سخنرانی آرامش خود را حفظ نمایید و با صدای بلند و آرام مطالب خود را بیان کنید، در صورت ذکر اصطلاحات تخصصی، مفهوم آنرا توضیح  دهید. برای عوض کردن اسلاید های پاورپوینت از کلیدهای مکانمای رایانه مقابل خود استفاده نمایید.
الف. محتوای اسلاید ها:

1. تا حد امکان از شلوغ کردن صفحات اسلاید خودداری شود.

2. از کپی کردن متن مقاله بر روی اسلایدها خودداری شود. تا حد امکان از تیترها برای ارائه استفاده شود.

3. با توجه به اینکه مدت زمان ارائه مقاله حداکثر 15 دقیقه خواهد بود، بنابراین پس از طراحی اسلایدها، امکان ارائه آنها در این محدوده زمانی مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، 15 تا 20 اسلاید توصیه می گردد.

4.  اسلایدها از یک روال منطقی از شروع تا پایان پیروی کند تا فهم مطلب برای مخاطب تسهیل شود.

ب. شکل ظاهری

براي برخورداري از يك ساختار هماهنگ و منسجم ، سه قالب آماده براي تهيه اسلايدهاي سخنرانان محترم در زير ارائه مي شود كه هركدام قابليت دانلود دارند .
توجه : لازم بذكر است براي تهيه اسلايدها  بايد حتما از يكي از اين قالبها استفاده شود  و اگر فرمت ديگري استفاده شود ؛ اسلايدهاي مورد نظر پذيرفته نخواهند شد .

قالب 1 پاورپونت

دانلود

قالب 2 پاورپونت

دانلود

قالب 3 پاورپونت

دانلود
- اسلاید اول شامل عنوان مقاله، نام نویسنده (ها)، سازمان متبوع، نشانی الکترونیکی و سازمان متبوع باشد.

- برای تهیه بخش های مختلف اسلایدها از قلم ها و فونتهای مناسبی كه در قالبها طراحي شده ، استفاده شود تا امکان مشاهده  و خواندن اسلایدها از آخرین ردیف سالن به راحتی ممکن باشد.

ج. در خصوص ارائه سخنراني

1.       تا حد امکان از پرداختن بیش از اندازه به مقدمات و کلیات خودداری شود.

2.       وقت مقرر (15 دقیقه) دقیقا رعایت شود.

3.       با توجه به در دسترس بودن مجموعه مقالات، از توضیح اضافی خودداری شود.

4.       اندیشه اصلی وهدف غائی مقاله مورد توجه قرار گیرد.

5.       در صورت ارائه شدن بخش هایی از مطلب توسط سخنرانان قبلی، از تکرار آن خودداری شود.

 

تاريخ بروز رساني : پنجشنبه 08/11/88 ساعت 21:39

Mashhad University of Medical Sciences Contact Details:
Main address: University St., Ghoraishy Building 91375-345 Mashhad, Iran ,
Tel:( 98 511) 841 2081-5 , Fax:( 98 511) 8430249 , E-mail: Info(at)mums.ac.ir Members: - Schools and Hospitals School: Dentistry , School: Health , School: Medicine , School: Nursing & Midwifery , School: Paramedical , School: Pharmacy , School: Traditional Medicine , Hospital: Dr.Sheikh , Hospital: Dr.Shariati , Hospital: Emam Reza , Hospital: Ghaem , Hospital: Hashemi Nezhad , Hospital: Ibn-e-Sina , Hospital: Khatam-al-Anbia , Hospital: Montaserie , Hospital: Ommul-Banin , Hospital: Omid , Hospital: Shahid Kamyab , Hospital: Taleghani , History: Mashhad Faculty of Medicine was officially opened on Nov. 23, 1949 by Dr Zanganeh, the minister of culture. The school started out with 61 students, one associate professor and seven tutors. In 1956, when the school of Arts opened, the two schools merged to form the University of Mashhad. In 1989, the faculties offering Medical Sciences' degrees across the country separated from the Ministry of Culture and Higher Education. New emerging Medical Universities have gone under management of Ministry of Health, Treatment and Medical Education. Thus the original University of Mashhad was divided into two independent universities: "Ferdowsi University of Mashhad" and "Mashhad University of Medical Sciences'. Mashhad University of Medical Sciences operates at present with 8 faculties, 32 hospitals, 179 rural and 147 urban health centers. It covers an enormous area stretching from the north east to the central parts of the country, which makes it the largest university of Medical Sciences providing health care and treatment services. With 597 teaching staff, 1645 MDs with different specialties, 138 dentists, 123 pharmacists and 25, 402 employees, the university provides health care and medical services to the area's large population as well as to over 25 million tourists a year.

مشهد، خيابان دانشگاه، دانشكده پزشكي سابق، ساختمان كتابخانه مركزي دانشگاه، دفتر آموزش الكترونيك تلفن: 8514300 0511 نمابر: 8420305 0511 پست الکترونيک: elearning@mums.ac.ir
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است.