اخبار

نظرسنجي

نحوه ارائه و اطلاع رساني همايش در سايت را چگونه ارزيابي مي كنيد ؟

بسيار خوب 49.2%
خوب 14.4%
خوب و كمي ناقص 8.6%
نامناسب 2.1%
ضعيف 25.7%


مشاهده نتايج

صفحات پر بازديد

سومين همايش كشوري يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 36765 )
روش تهيه اسلايد و پوستر ( 26405 )
تماس با دبيرخانه همايش ( 11670 )
پوستر و پمفلت همايش ( 5776 )
جدول زمانبندي و هزينه هاي ثبت نام در سومين همايش يادگيري الكترونيكي ( 5687 )
مشخصات كارگاهها ( 4980 )
همايش آنلاين ( 4937 )
راهنماي ارسال مقالات ( 4866 )
ثبت نام سومين همايش يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 4660 )
نقشه محل برگزاري ( 3675 )
برگزاركنندگان ( 3203 )
معرفي همايش ( 2912 )
اسكان همايش ( 2724 )
ارزشیابی کارگاه ها ( 2646 )
عكس سالن اصلي همايش ( 2598 )
برنامه سخنراني همايش ( 2495 )
آموزش الکترونیکی در علوم پزشکی محدودیت ها و کاربردها ( 2390 )
پيام همايش ( 2291 )
ثبت نام متقاضيان شركت در نمايشگاه ( 2073 )
ثبت نام در كارگاهها ( 1956 )
راهنمای سخنرانان ( 1867 )
تصاوير همايش ( 1851 )
فرم تعيين ارائه دهنده اصلي در روز همايش ( 1788 )
ثبت درخواست برگزاري كارگاه براي سومين همايش يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 1710 )
ثبت نام حاميان سومين همايش يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي ( 1681 )

همايش آنلاين
 
دبیرخانه همایش در اقدامی نوآورانه در روزهای برگزاری همایش بطور لحظه به لحظه برنامه های ارائه شده را بر روی وب سایت همایش قرار می دهد. به این ترتیب افرادی که نمیتوانند در روزهای همایش در شهر مشهد در محل برگزاری حاضر شوند. می توانند بطور رایگان فقط با دسترسی به اینترنت پر سرعت در جریان سخنرانی ها و مقالات ارائه شده به صورت صوتی و تصویری (Multimedia) قرار گیرند.
پس در صورت تمایل به استفاده از این سرویس حتما در روزهای 27 و 28 بهمن ماه از ساعت 8 صبح الی 16 بعدازظهر در محل دارای دسترسی پرسرعت به اینترنت، همراه با هدفون و cool disk برای ذخیره سازی محتواها، آماده حضور مجازی در سومین همایش کشوری یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی باشید.
 
هر نيم ساعت ؛ با فشردن همزمان كليدهاي Ctrl + F5 این صفحه را نوسازي (Refresh) كرده تا آخرين اطلاعات را دريافت نماييد:
 
 
برنامه های چهار شنبه - صبح 28/11/88

دانلود

نمايش

عنوان برنامه و توضیحات

تیزر همایش

آقاي دكتر يزداني: ارزيابي جامع كاربردهاي آموزش الكترونيك در آموزش پزشكي (قسمت اول)
آقاي دكتر يزداني: ارزيابي جامع كاربردهاي آموزش الكترونيك در آموزش پزشكي (قسمت دوم)
خانم میترا ذوالفقاری: بکارگیری سیستم آموزش الکترونیکی ترکیبی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
آقای حسین کارشکی: ساختار گرایی اجتماعی و یادگیری الکترونیکی
آقاي دكتر ابراهيم زاده: نقش تعامل در آموزش هاي ضمن خدمت پزشكي (قسمت اول)
آقاي دكتر ابراهيم زاده: نقش تعامل در آموزش هاي ضمن خدمت پزشكي (قسمت دوم)
 
 
برنامه های چهار شنبه - عصر28/11/88
دانلود
نمايش
عنوان برنامه و توضیحات
آقاي دکتر عباس علامی: به زودی قابل دسترس است
آقاي محمد دادگسترنیا: مقایسه اثر بخشی رویکردی ترکیبی (آموزش الکترونیک+ آموزش در گروههای کوچک) با رویکرد آموزش در گروههای کوچک در تدریس مهارتهای معاینه فیزیکی
 
آقاي دکتر محمدی: E-Learning in Medical Education: Learning, Teaching & Assessment
خانم دکتر ظریف صناعی:

The study of effectiveness of blended learning approach for teaching “Congenital adrenal hyperplasia ” to postgraduate and undergraduate physicist students of medical training courses.

آقاي مهران کامکار حقیقی: بررسی تطبیقی نرم افزارهای مدیریت یادگیری کد منبع باز و ارائه یک مدل بومی
خانم کوثر قابچی پور: تاثیر به كارگيري راهبردهای یادگیری (شبکه و یادداشت برداری) در طراحي آموزش الکترونیکی درس بهداشت مادر وکودک بر یادگیری و یادداری دانشجویان رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران
خانم دکتر شهین سعیدی نجات: بررسی تاثیر برنامه های آموزش از راه دور بر موفقیت تحصیلی دانشجویان
خانم زهرا قاسمی: پروژه های چند رسانه ای در دانشگاه علوم پزشکی قزوین سال 1388
آقای دکتر صابری: نقش زیر ساخت ها در گسترش آموزش الکترونیک
آقای دکتر صابری: نقش زیر ساخت ها در گسترش آموزش الکترونیک
خانم یخ فروشها: اصول طراحی مالتی مدیا در آموزش
خانم نسرین نوابی: آموزش نوین در پرستاری
  
کاربر گرامی: با عرض پوزش، ممکن است بعضی از فایلها بر روی سیستم شما با صدای مناسب پخش نشوند شما می توانید 48 ساعت بعد فایلهای با فرمت مناسب را از روی سایت مشاهده نمائید.
 
برنامه های پنج شنبه-صبح روز 29/11/88

دانلود

نمايش

عنوان برنامه و توضیحات

 
خانم دکتر مجتهد زاده: طراحی آموزش در یادگیری الکترونیکی(قسمت اول)

 
خانم دکتر مجتهد زاده: طراحی آموزش در یادگیری الکترونیکی(قسمت دوم)

خانم مهین دیانت: ضرورت دسترسی به منابع الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

خانم وحیده علیپور: افزایش منبع کنترل درونی دانشجویان دانشگاه های پزشکی با استفاده از آموزشهای مجازی در کنار آموزهای سنتی
خانم میترا قریب: کاربرد بحث گروهی در آموزش الکترونیک
آقای دکتر تارا: پانل درس های یک تجربه جامع آموزش الکترونیک: مربع انسان، ابزار، محتوا و استانداردها(قسمت اول)
آقای دکتر تارا: پانل درس های یک تجربه جامع آموزش الکترونیک: مربع انسان، ابزار، محتوا و استانداردها(قسمت دوم)
آقای دکتر تارا: پانل درس های یک تجربه جامع آموزش الکترونیک: مربع انسان، ابزار، محتوا و استانداردها(قسمت سوم)
آقای دکتر تارا: پانل درس های یک تجربه جامع آموزش الکترونیک: مربع انسان، ابزار، محتوا و استانداردها(قسمت چهارم)
خانم عصمت نوحی: طراحی الگوهای آموزش و یادگیری الکترونیک و تاثیر آن بر دانش شناختی بیماران دیابت نوع 2
آقای دکتر زارعی: فرآیند سنجش و ارزیابی در آموزش الکترونیک برای آموزش پزشکی (قسمت اول)
آقای دکتر زارعی: فرآیند سنجش و ارزیابی در آموزش الکترونیک برای آموزش پزشکی(قسمت دوم)
 
 
 
 
برنامه های پنج شنبه-عصر روز 29/11/88

دانلود

نمايش

عنوان برنامه و توضیحات

  UpToDate( قسمت اول)

 
  UpToDate( قسمت دوم)

آقای دکتر اسدی: بررسی عملی استقرار یک نظام آموزش الکترونیک تحت وب مبتنی بر متن باز
آقای مهدی ربیعی: ارزیابی کیفیت درونی برنامه درسی دوره ی اموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد (خانم محبی امینی بجای آقای ربیعی ارائه داشتند)
آقای مجید رشید ترابی: بررسی دیدگاه های شرکت کنندگان در دوره های آموزش مداوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به ارزشیابی آموزشی دوره های اینترنتی
خانم نرجس امینی: تعیین سبک های یادگیری دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه اصفهان به منظور ارتقا کیفیت آموزش الکترونیکی
خانم رباب لطیف نژاد رودسری: بررسی دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش الکترونیکی
آقای محمد تقی خضری: بررسی وضعیت فعلی اینترنت کشور بعنوان مهمترین چالش در مبحث elearning

تاريخ بروز رساني : دوشنبه 03/12/88 ساعت 11:46

Mashhad University of Medical Sciences Contact Details:
Main address: University St., Ghoraishy Building 91375-345 Mashhad, Iran ,
Tel:( 98 511) 841 2081-5 , Fax:( 98 511) 8430249 , E-mail: Info(at)mums.ac.ir Members: - Schools and Hospitals School: Dentistry , School: Health , School: Medicine , School: Nursing & Midwifery , School: Paramedical , School: Pharmacy , School: Traditional Medicine , Hospital: Dr.Sheikh , Hospital: Dr.Shariati , Hospital: Emam Reza , Hospital: Ghaem , Hospital: Hashemi Nezhad , Hospital: Ibn-e-Sina , Hospital: Khatam-al-Anbia , Hospital: Montaserie , Hospital: Ommul-Banin , Hospital: Omid , Hospital: Shahid Kamyab , Hospital: Taleghani , History: Mashhad Faculty of Medicine was officially opened on Nov. 23, 1949 by Dr Zanganeh, the minister of culture. The school started out with 61 students, one associate professor and seven tutors. In 1956, when the school of Arts opened, the two schools merged to form the University of Mashhad. In 1989, the faculties offering Medical Sciences' degrees across the country separated from the Ministry of Culture and Higher Education. New emerging Medical Universities have gone under management of Ministry of Health, Treatment and Medical Education. Thus the original University of Mashhad was divided into two independent universities: "Ferdowsi University of Mashhad" and "Mashhad University of Medical Sciences'. Mashhad University of Medical Sciences operates at present with 8 faculties, 32 hospitals, 179 rural and 147 urban health centers. It covers an enormous area stretching from the north east to the central parts of the country, which makes it the largest university of Medical Sciences providing health care and treatment services. With 597 teaching staff, 1645 MDs with different specialties, 138 dentists, 123 pharmacists and 25, 402 employees, the university provides health care and medical services to the area's large population as well as to over 25 million tourists a year.

مشهد، خيابان دانشگاه، دانشكده پزشكي سابق، ساختمان كتابخانه مركزي دانشگاه، دفتر آموزش الكترونيك تلفن: 8514300 0511 نمابر: 8420305 0511 پست الکترونيک: elearning@mums.ac.ir
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است.