اخبار

نظرسنجي

به نظرشماکدامیک ازروشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی درمعاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی تاکنون مطلوبتر بوده است؟

پاسخگویی تلفنی 9.7%
مراجعات حضوری 42.5%
سایت 27.6%
برگزاری کارگاههاودوره های آموزشی 8.3%
انتشارپمفلت و نشریات آموزشی 10.2%


مشاهده نتايج

صفحات پر بازديد

معاونت غذا و دارو ( 126142 )
صفحه اصلی معاونت غذا و دارو ( 66598 )
اداره نظارت بر مواد غذايی و بهداشتی ( 59204 )
معاونت غذا و دارو ( 54904 )
پروانه های بهداشتی ( 41970 )
قیمت داروهای مورد تعهد بیمه خدمات درمانی ( 36136 )
صفحه اصلی معاونت غذا و دارو ( 34991 )
درماتيت سبورئيك ( 30638 )
ضوابط فني و بهداشتي ( 24818 )
فهرست داروخانه ( 22940 )
آئين نامه داروخانه ها ( 22748 )
معرفی اداره دارو ( 22405 )
آئین نامه ها ، ضوابط و دستورالعمل ها ( 22266 )
مرکز ثبت و بررسی عوارض ناخواسته داروها ( 22017 )
معاونت غذا و دارو ( 21567 )
ضوابط و شرایط تاسیس داروخانه ها ( 20948 )
پست الکترونیک اداری کارکنان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد ( 19106 )
ص و و ( 19068 )
معرفی آزمايشگاه ( 18605 )
فرم ( 17031 )
مدارک لازم جهت صدور/تمدید پروانه ساخت ( 16322 )
معاونت غذا و دارو ( 15916 )
واحد اطلاع رسانی دارو و سموم ( 15861 )
صفحه اول مدیریت غذا ( 14481 )
معرفی معاونت غذا و دارو و مروری بر شرح مسئولیتهای آن ( 14373 )

  
 
                                                 امور اداری ............................................................ امور مالی
 
 
عمده وظايف اموراداری (عمومي) معاونت غذا و دارو :
 
   1-تهيه وتنظيم دستورالعمل
تهيه وتنظيم دستورالعمل  به منظور كنترل ورود وخروج اشخاص به معاونت

   2-نظارت و سرپرستي
نظارت وسرپرستي امور دفتري ارسال مراسلات وبايگاني وامور مربوط به نقليه از قبيل توزيع وسائط نقليه بين واحدهاي تابعه
 
   3 - نظارت در خريد
نظارت در تهيه و خريد وتحويل ملزومات وتقسيم آن بين ادارات از طريق انبار
 
   4 - نظارت بر کليه امور
نظارت بر كليه امورمربوط به خدمات واحد متبوعه (وشركتهاي خدماتي خصوصي مرتبط با اداره ) و راهنمايي پرسنل بخش  و پاراف
مكاتبات مربوطه طبق موازين و ارزشهاي اسلامي

 
واحدهاي ذيربط امور اداري(عمومي) و رئوس فعالیتهای آنها 
 
   1 - کارگزيني
تهيه خلاصه پرونده و صدور احكام پرسنلي پرسنل بخش (افزايش سنواتي ، ضريب ساليانه و ... ) ـ تهيه پيش نويس و پيشنهاد اعطاي گروه تشويقي بر اساس اجراي خط مشي معين شده ـ صورت برداري ، طبقه بندي ، كد گذاري و بايگاني پرونده ها ـ كنترل حضور و غياب پرسنل بخش و ثبت و محاسبه مرخصي هاي روزانه و ساعتي – تكميل فرمهاي ارزشيابي به و تاييد رساندن نمرات ارزشيابي –صدور ماموريتها- تهيه مدارك ارتقاء گروه و تغيير عنوانها و ارائه به تشكيلات – بررسي پرونده هاي طرح تبيين ارتقاء شغلي كارشناسان
  
  2 - دبيرخانه 
 دريافت و ارسال نامه ها، اوراق، پرونده ها و ساير مكاتبات و ثبت مشخصات مجريان آنها در دفاتر انديكاتور و انديكس ـ مخابره دورنگار برخي از نامه ها ـ تايپ نامه ها و يادداشتهاي اداري از روي پيش نويس هاي خطي ـ الصاق اعلاميه ها به محل هاي مربوط

   3 - نقليه
تأمين وسيله نقليه جهت انجام مأموريت ها و سرويس اياب و ذهاب پرسنل بخش ـ نظارت ، بررسي و رسيدگي بر ثبت ميزان سوخت، امور بيمه ، تعميرات و شماره گذاري اتومبيل ها و تقاضاي خريد وسايط نقليه و لوازم يدكي
    4 - خدمات
نظارت بر امور مربوط به انتظامات و خدمات عمومي ـ همكاري در برگزاري همايش ها ، كارگاهها، جلسات و پذيرايي

   5 - تاسيسات
سرويس، راه اندازي، نگهداري ، تشخيص عيوب و رفع نواقص و تعميرات اساسي دستگاههاي حرارتي، برودتي و ژنراتور برق اضطراري، تابلوها و تأسيسات الكتريكي مركز

   6 - تدارکات
تهيه و خريد لوازم درخواست شده واحدهاي مركز بهداشت پس از تكميل امضا و تأمين اعتبار ـ همكاري در برگزاري همايش ها و كارگاهها ـ همكاري با دفاتر فصلنامه بهورز و فصلنامه رازبهزيستن در چاپ و توزيع نشريات ـ تنظيم قرارداد خدمات پشتيباني و اداري با شركت ها و مؤسسات و اشخاص مجاز
  
   7 - انبار
درخواست خريد اقلام مصرفي و تحويل، ثبت و نگهداري اقلام فوق و اقلام غيرمصرفي در دفاتر و انبار و سپس تحويل آنها به واحدهاي مورد درخواست و توزيع اجناس سهميه بندي شده به صورت دوره اي به شهرستانها

 

 


رئوس فعاليت هاي امور مالي

 

     اعتبارات:  
ثبت اعتبارات دريافتي در دفتر اعتبارا ت –تامين اعتبار هر يك اسناد با توجه به برنامه مربوطه – و ثبت كليه اسناد دريافتي از شهرستانها در دفتر اعتبارات شهرستان . توزيع و ابلاغ اعتبار به شهرستانهاي مربوطه . درياغت كليه در آمدهاي وصولي در پايان هر ماه
 
     رسيدگي :
 رسيدگي و نظارت بر كليه اسناد تنظيمي توسط  كار پردازان و واخواهي اسناد ناقص با ذكر موارد اشكال جهت رفع نقص آنها .
 دريافت و پرداخت : كليه امور مربوط به دريافت و پرداخت به پرسنل (حقوق ، اضافه كار، ماموريت ، حق الزحمه ، حق التدريس و..)
 
     صدور چك :
درخواست چك توسط كار پردازان مركز جهت خريد لوازم – صدور چك بابت تحويل اسناد كار پردازان مركز – صدور چك  بابت رسيد سند توسط شهرستانها از ذيحسابي استان – صدور برگه بابت تحويل اسناد كارپردازان – تهيه نماينده جهت اسناد به ذيحسابي – صدور برگه جهت ارسال به ذيحسابي – گرفتن چك بابت اسناد از ذيحسابي  و ثبت آن در دفتر بانك
 
     اموال :
 حفظ و حراست اموال دولتي – اختصاص پلاك اموال براي غير مصرفي – ثبت اموال رسيده و فرستاده و ارسال آنها به دارايي
 
    دفتر داري:
  ثبت ودرج کلیه عملیات حسابداری در تاریخ وقوع – کنترل حسابها و گرفتن تراز عملیاتی ریالی – ثبت ونگهداری حسابها جهت گرفتن تراز حسابهای مالی
 
   فروش دارو :
فروش داروهای عمومی وبیمارستانی و داروهای مخدر با توجه به صدور فاکتورهای اداره امور دارو
 
   نگهداری حسابهای کارخانجات موادغذایی :
اخذ تعرفه صدور پروانه ساخت و  آزمایشات و عوارض واردات و صادرات
 

تاريخ بروز رساني : شنبه 30/10/85 ساعت 02:43

Mashhad University of Medical Sciences Contact Details:
Main address: University St., Ghoraishy Building 91375-345 Mashhad, Iran ,
Tel:( 98 511) 841 2081-5 , Fax:( 98 511) 8430249 , E-mail: Info(at)mums.ac.ir Members: - Schools and Hospitals School: Dentistry , School: Health , School: Medicine , School: Nursing & Midwifery , School: Paramedical , School: Pharmacy , School: Traditional Medicine , Hospital: Dr.Sheikh , Hospital: Dr.Shariati , Hospital: Emam Reza , Hospital: Ghaem , Hospital: Hashemi Nezhad , Hospital: Ibn-e-Sina , Hospital: Khatam-al-Anbia , Hospital: Montaserie , Hospital: Ommul-Banin , Hospital: Omid , Hospital: Shahid Kamyab , Hospital: Taleghani , History: Mashhad Faculty of Medicine was officially opened on Nov. 23, 1949 by Dr Zanganeh, the minister of culture. The school started out with 61 students, one associate professor and seven tutors. In 1956, when the school of Arts opened, the two schools merged to form the University of Mashhad. In 1989, the faculties offering Medical Sciences' degrees across the country separated from the Ministry of Culture and Higher Education. New emerging Medical Universities have gone under management of Ministry of Health, Treatment and Medical Education. Thus the original University of Mashhad was divided into two independent universities: "Ferdowsi University of Mashhad" and "Mashhad University of Medical Sciences'. Mashhad University of Medical Sciences operates at present with 8 faculties, 32 hospitals, 179 rural and 147 urban health centers. It covers an enormous area stretching from the north east to the central parts of the country, which makes it the largest university of Medical Sciences providing health care and treatment services. With 597 teaching staff, 1645 MDs with different specialties, 138 dentists, 123 pharmacists and 25, 402 employees, the university provides health care and medical services to the area's large population as well as to over 25 million tourists a year.

مشهد،بلوار فکوری-بین میدان شهید جوان و میدان شهید آل شهیدی ،شهرک دانش و سلامت -معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد- تلفن 3-38795031 - پست الکترونیک: vcfda@mums.ac.ir . تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است.