اخبار

نظرسنجي

نحوه اطلاع رساني دوره هاي با كدام روش بهتر است

سايت 24.2%
نامه 11.9%
ايميل 29.6%
تلفن 31.8%
2.5%


مشاهده نتايج

صفحات پر بازديد

مديريت توسعه سازمان و منابع انساني ( 5141894 )
اموزش ( 801551 )
گروه آموزش کارکنان قديم ( 748021 )
گروه آموزش کارکنان ( 658765 )
شناسنامه آموزشی کارکنان ( 527763 )
گروه طرح و لايحه ( 351669 )
اداره تامین و توزیع نيروي انساني ( 145850 )
مراحل پیگیری تائیدیه تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و دولتی ( 143285 )
اداره بازنشستگي و وظيفه ( 141224 )
صفحه اصلي مشمولان طرح ( 131481 )
مدارك مورد نياز طرح ( 122093 )
بازديد از دوره هاي آموزشي ( 117819 )
اداره كارگزيني ستاد ( 114865 )
منبع گروه آموزش کارکنان ( 100550 )
Edareh arzeshyabi karonan ( 96484 )
مهندسی سازمان ومشاغل ( 68274 )
ويژه مشمولان خدمت طرح ( 62379 )
دوره های آموزشی مصوب89 ( 60867 )
اداره تامین و توزیع نيروي انساني ( 52214 )
واحد نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی مشهد ( 52129 )
صفحه قدیمی اداره حقوق ودستمزد ( 44545 )
ثبت نام از مشمولان طرح رشته پزشكي ( 37139 )
گروه ارزیابی عملکرد کارمندان دانشگاه ( 37106 )
پمفلت آموزشي چيست ( 29035 )
ويژه پيام آوران بهداشت ( 28791 )

اخبــــــار
تاريخ
بروز ساني
قابل توجه کلیه همکارانی که در دوره توجیهی مورخ 19/7/92 ثبت نام نموده اند و تاکنون موفق به پرداخت فیش خود نشده اند حداکثر تا تاریخ 8/7/92 فرصت دارند فیش خود را پرداخت نمایند در غیراینصورت از دوره فوق حذف خواهند شد. 06/07/1392

با توجه به برگزاری آزمون حضوری دوره توجیهی در روز جمعه مورخ  19/7/92 بدینوسیله منابع مطالعاتی جهت مطالعه همکاران صرفا مباحث مطرح شده در جلد 1 (آشنايي با مباحث حاكميتي جمهوري اسلامي ايران ) وجلد 3 (آشنايي با دستور العملها و آيين نامه هاي اختصاصي دانشگاهاي علوم پزشكي ) در سامانه توجیهی در قسمت منابع قابل دریافت می باشد .

30/07/1392

 اطلاعیه مهم

به اطلاع کلیه پرسنل محترمی که تا کنون دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان را نگذرانده اند و یا در آزمون اردیبهشت ماه 1392 موفق به کسب حد نصاب لازم نشده اند می رساند: نظر به الزامی بودن طی دوره مذکور با توجه به عدم برگزاری مجدد این دوره در سال جاری نسبت به ثبت نام تا تاریخ 4/7/92 از طریق سامانه آموزش و یا آدرس مستقیم ذیل اقدام نمایندhttp://emp.mums.ac.ir/amozesh/tojihi/index.aspx  
30/06/1392

با توجه به مصوبه کمیته آموزش وبهسازی دانشگاه در خصوص برگزاری دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت جهت کارکنان شاغل

(رسمی  رسمی آزمایشی  پیمانی و قرارداد تبصره 3) که تا کنون موفق به گذراندن دوره مذکور نشده اند یا حد نصاب نمره لازم را دردوره قبلی کسب ننموده اند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 10/06/92 لفایت 04/07/92 به آدرس ذیل در سایت گروه آموزش کارکنان مراجعه نمایند.http://emp.mums.ac.ir/amozesh/tojihi/index.aspx

تذکر : لازم به ذکر است این دوره به صورت غیر حضوری و صرفا آزمون به صورت حضوری و متمرکز برگزار خواهد شد .
26/6/1392

قابل توجه همکاران محترم و مدیران محترم پایه و میانی دانشگاه: ثبت نام در دوره آموزشی غیر حضوری وظایف و نقش های سرپرستی ويژه همکاران محترم بدو انتصاب در پست های سرپرستی ( تایید شده توسط کمیته طبقه بندی مشاغل ) و مدیران پایه و میانی در حال انجام می باشد. لذا همکاران محترمی که تا کنون در این دوره شرکت ننموده اند و تمایل به شرکت در دوره مذکور را دارند می توانند با مراجعه به سامانه پیام لینک دوره های بهبود مدیریت و انتخاب دوره ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر می باشد كتاب:اصول سرپرستی - مولف:سیدحمیدرضا رضوی-جواد وحیدی - محمد خراسانی - سیدعماد حسینی (انتشارات علوم رایانه به عنوان منبع مطالعاتی دوره مذکور می باشد لذا همکاران محترم ثبت نام شده می توانند کتاب مذکور را در صورت تمایل از کتابفروشی های جهاد دانشگاهی در سطح مشهد تهیه نمایند.

1392/06/18

اطلاعیه برگزاری آزمون غیر حضوری دوره آشنائی با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه( ویژه مدیران پایه و میانی ) : 

از کلیه مدیران محترم پایه و میانی که در دوره آشنائی با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه( ویژه مدیران) ثبت نام نموده اند، دعوت می شود جهت شرکت در آزمون غیر حضوری دوره مذکور در روز سه شنبه مورخ 05/06/1392 صرفاً، از ساعت 13 تا13:30 از طریق سامانه آموزش به آدرس: http://emp.mums.ac.ir/Amozesh/amozesh.html لینک سامانه آموزش مجازی (سامک) اقدام نمایند. 

3/06/1392

بررسی فرم های گزارش شناخت افراد پذیرفته شده در آزمون دوره توجیهی بدو خدمت برگزار شده دراردبهشت ماه سال جاری به اتمام رسیده و نمره آزمون همکارانی که حداقل امتیاز فرم های مذکور را کسب نمودند در شناسنامه آموزشی افراد مذکور درج شده است این عزیزان جهت اطلاع می توانند به سامانه پیام مراجعه نمایند .مهلت غیر قابل تمدید مجدد جهت اصلاح و یا ارسال فرم ها از طریق سامانه سامک از تاریخ 23/5/92 تا تاریخ 30/5/92 جهت دو گروه ذیل می باشد :

1-همکاران محترمی که نسبت به تکمیل فرم های مذکور اقدام نموده اند و نتیجه ای در شناسنامه آنان درج نشده است به منزله عدم کسب حداقل امتیاز لازم فرم ها می باشد.

 2- همکارانی که در مهلت تعیین شده موفق به تکمیل فرم های گزارش شناخت توجیهی نشده اند.

20/05/1392
قابل توجه مدیران محترم پایه و میانی دانشگاه: ثبت نام در دوره آموزشی آشنائی با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها ویژه مدیران میانی و پایه در حال انجام می باشد لذا همکاران محترمی که تمایل به شرکت در دوره مذکور را دارند می توانند با مراجعه به سامانه پیام لینک دوره های بهبود مدیریت و انتخاب دوره مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.  15/05/1392
آغاز آموزش های ویژه افراد جذب شده مرکز اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) از تاریخ 13/5/92 جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8593031 داخلی 2046 سرکار خانم غیاثی تماس حاصل نمائید. 13/05/1392
قابل توجه کلیه همکاران محترم :سقف دوره های عمومی برای شش ماهه اول سال جاری 24 ساعت می باشد . 20/04/1392
همکاران محترم شرکت کننده در آزمون غیرحضوری توجیهی بدو خدمت، جهت وارد نمودن اطلاعات گزارش شناخت از تاریخ 6/3/1392 به مدت 10 روز می توانند به سامانه سامک http://samek.mums.ac.irمراجعه نمایند. 05/03/1392
برگزاری مجدد دوره آشنایی با آئین نامه اداری و استخدامی دانشگاهها :
 همکاران محترم می توانند جهت ثبت نام به سامانه پیام به آدرس http://empeducation.mums.ac.ir/Payam_login.aspx مراجعه نمایند.
13/03/1392
آزمون دوره آموزشی " آشنایی با آیین نامه اداری و استخدامی دانشگاهها" روز پنجشنبه 13/4/92 جهت 130 نفر از کارکنان رشته های شغلی کارگزین- کارشناس امور اداری- کارشناس حقوقی- کارشناس بازرسی و .... در چهار حوزه امتحانی مشهد - خواف - کاشمر و قوچان برگزار گردید.
 لازم به ذکر است با توجه به اینکه حدود 50 نفر از فراگیران دوره مذکور در شهرستانهای تابعه دانشگاه حضور داشتند با هماهنگی مدیریت محترم توسعه دانشگاه و به جهت صرفه جویی در وقت و هزینه کارکنان و دانشگاه، تصمیم به برگزاری آزمون در چهار حوزه امتحانی فوق گرفته شد .
15/04/1392
قابل توجه همکاران محترم شرکت کننده در آزمون آشنایی با آئین نامه اداری و استخدامی: لطفا جهت اطلاع از نتابج آزمون و مشاهده کارنامه خود به صفحه اول سامانه پیام مراجعه نمایید.

16/04/1392

آزمون دوره آموزشی " آشنایی با آیین نامه اداری و استخدامی دانشگاهها" روز پنجشنبه 13/4/92 جهت 130 نفر از کارکنان رشته های شغلی کارگزین- کارشناس امور اداری- کارشناس حقوقی- کارشناس بازرسی و .... در چهار حوزه امتحانی مشهد - خواف - کاشمر و قوچان برگزار گردید.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه حدود 50 نفر از فراگیران دوره مذکور در شهرستانهای تابعه دانشگاه حضور داشتند با هماهنگی مدیریت محترم توسعه دانشگاه و به جهت صرفه جویی در وقت و هزینه کارکنان و دانشگاه، تصمیم به برگزاری آزمون در چهار حوزه امتحانی فوق گرفته شد .

15/04/1392

مدیران محترم (پایه و میانی): آزمون مجازی دوره آشنایی با قوانین و مقررات تخلفات اداری کارکنان در تاریخ
16/4/92 راس ساعت 14 شروع و تا ساعت 14.30 به اتمام خواهد رسید لذا ثبت نام کنندگان محترم در دوره مذکور می توانند به سامانه سامک جهت شرکت در آزمون مراجعه نمایند.

13/04/1392

قابل توجه همکاران محترم شرکت کننده در آزمون آئین نامه اداری و استخدامی دانشگاهها :
همکاران محترم می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مذکور از ساعت 30/7 صبح مورخ 11/4/92 لغایت 13 عصر مورخ 13/4/92 به صفحه اول سامانه خدمات رسانی آموزش کارکنان (پیام) به آدرس
http://empeducation.mums.ac.ir/Payam_Login.aspxمراجعه نمایند.

04/11/1392

همکاران محترم شرکت کننده در آزمون آشنایی با آئین نامه اداری و استخدامی جهت اطلاع از نتابج آزمون به سامانه پیام مراجعه نمایند .

28/02/1392

همکاران محترم شرکت کننده دردوره آموزشی آیین نامه اداری واستخدامی دانشگاه ها :

لطفا جهت دریافت منبع دوره، به سایت گروه آموزش کارکنان (قسمت منابع دوره های آموزشی )مراجعه نمایید.

26/02/1392

قابل توجه همکاران محترم شرکت کننده دردوره آموزشیآشنایی با آئین نامه اداری و استخدامی:

همکاران محترم میتوانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 10صبح مورخ 24/2/92 لغایت 8 صبح مورخ 27/2/92 به سامانه پیام مراجعه نمایند.

نکته : آزمون راس ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 27/2/92 برگزار خواهدشد.

23/02/1392

همکاران محترم پس از تکمیل فرمهای گزارش شناخت دوره توجیهی جهت اطلاع از نحوه ،زمان و مکان  ارسال فرمهای مذکور از 05/03/1392 هر دو روز یکبار به سایت دانشگاه یا سامانه آموزش کارکنان مراجعه نمایند.

22/02/1392

با توجه به درخواست همكاران زمان اخذ كارت ورود به جلسه آزمون توجيهي تا تاريخ  20/02/92تمديد گرديد.

جهت دريافت كارت  به آدرس الكترونيكي http://emp.mums.ac.ir/amozesh/tojihi/index.aspxمراجعه نماييد.

 18/02/1392

همكاران محترم لطفا جهت دريافت شناسنامه آموزشي به سامانه پيام مراجعه نماييد.

 04/02/1392

 دوره آموزش وتوانمند سازي كاركنان ويژه مديران پايه ومياني در سازمان مديريت صنعتي شرق  ،مورخ 29/01/92 برگزار خواهد شد.

27/01/1392

توجه                                     توجه                                              توجه
همکاران محترم که در موسسات طرف قرارداد دانشگاه ثبت نام نموده اند در صورتیکه پس از 72 ساعت بعداز ثبت نام در سامانه پیام ،شماره فیش واریزی خود را وارد سامانه ننماید از دوره حذف خواهند شد.

08/07/1391

دوره گزارش نویسی در امور اداری ویژه قوچان و کلات و درگز برگزار می گردد. همکاران جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.

08/07/1391

دوره خلاصه سازی مکاتبات و نوشته های اداری ویژه قوچان و کلات و درگز برگزار می گردد. همکاران جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.

08/07/1391

قابل توجه پرسنل محترم قراردادی تبصره 3 شرکت کننده در دوره روش تحقیق ویژه شهرستان مشهد

23/06/1391

دوره وظایف و نقش های سرپرستی مدیران بدو انتصاب (میانی و پایه )برگزار خواهد شد . همکاران ذینفع می توانند جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.ضمنا مبلغ 336000 ریال به شماره حساب 0104508475002 بانک ملی( سیبا)به نام موسسه تحقیق و توسعه مدبر خراسان واریز گردد.

20/06/1391

دوره قوانین و مقررات اختصاصی دانشگاه ویژه مدیران میانی در مورخ 6/7/91 برگزار خواهد شد . همکاران ذینفع می توانند جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.

20/06/1391

دوره های عمومی بصورت متمرکز ،فقط از طریق اداره آموزش کارکنان برگزار می گردد و هیچ واحدی مجاز به برگزاری دوره های عمومی نمی باشد.

20/06/1391

سمینارآموزشی مداخلات روانی اجتماعی در بحران و بلایا ویژه مدیران میانی و پایه دانشگاه برگزار خواهد شد .همکاران ذینفع با مراجعه به سامانه پیام نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

16/06/1391

دوره توانمندسازی نیروهای تبصره 4 ویژه شهرستانهای درگز و کلات برگزار می گردد. همکاران جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.

15/06/1391

دوره گزارش نویسی و خلاصه سازی مکاتبات اداری ویژه شهرستانهای خواف و رشتخوار  برگزار می گردد. همکاران جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.

14/06/1391

دوره روش تحقیق ویژه شهرستانهای کاشمر-خلیل آباد - مه ولات - بردسکن برگزار می گردد. همکاران جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.

14/06/1391

دوره توانمندسازی نیروهای قراردادی تبصره 4ویژه شهرستان قوچان برگزار می گردد. همکاران جهت ثبت نام به سامانه پیام مراجعه نمایند.

14/06/1391

همکاران محترم شرکت کننده در دوره زبان انگلیسی 504 واژه می بایست هزینه دوره را ظرف مدت 48 ساعت بعد از ثبت نام در دوره به شماره حساب 0339198472005 واریز نمایند در غیراینصورت از دوره حذف خواهند شد.(هزینه دوره مبلغ 200000 ریال میباشد)

26/05/1391

دوره مراقبتهای پرستاری در سالمندان تا تاریخ 26/5/91 تمدید گردید.

26/05/1391

برابر با مصوبه کمیته آموزش مراکز مجری آزمون ICDL جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه ای و بنیاد ICDL می باشد.

19/05/1391

همکاران محترم جهت ثبت نام دوره آموزش مجازی تفسیر سوره مبارکه لقمان که با همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه برگزار می گردد به سامانه پیام مراجعه نمائید.

16/05/1391

با توجه به برگزاری سمینار آموزشی( آشنایی با سوء مصرف مواد مخدر صنعتی) در مورخ 29/4/91 ویژه مدیران محترم میانی و پایه دانشگاه می توانند با مراجعه به سامانه پیام نسبت به ثبت نام و شرکت در این سمینار اقدام نمایند. 

22/04/1391

طبق بخشنامه معاونت راهبردی مصوبه کمیته آموزش و بهسازی دانشگاه کلیه کارکنان قراردادی می بایست دوره توجیهی بدوخدمت و ICDL را بگذرانند در غیراینصورت مجاز به شرکت در دوره های آموزشی نمی باشند .

20/03/1391

 تعلق فوق العاده ماموریت روزانه به کارمندان جهت گذراندن دوره های آموزشی خارج از محل خدمت  (ادامه مطلب)

01/03/1391

طبق مصوبه کميته آموزش وبهسازي همکاران پيماني که دورهICDL وتوجيهي بدو خدمت را نگذرانده اند نمي توانند در دوره آموزشي شرکت نمايند

11/02/1390

 

تاريخ بروز رساني : يكشنبه 19/08/92 ساعت 11:11

Mashhad University of Medical Sciences Contact Details:
Main address: University St., Ghoraishy Building 91375-345 Mashhad, Iran ,
Tel:( 98 511) 841 2081-5 , Fax:( 98 511) 8430249 , E-mail: Info(at)mums.ac.ir Members: - Schools and Hospitals School: Dentistry , School: Health , School: Medicine , School: Nursing & Midwifery , School: Paramedical , School: Pharmacy , School: Traditional Medicine , Hospital: Dr.Sheikh , Hospital: Dr.Shariati , Hospital: Emam Reza , Hospital: Ghaem , Hospital: Hashemi Nezhad , Hospital: Ibn-e-Sina , Hospital: Khatam-al-Anbia , Hospital: Montaserie , Hospital: Ommul-Banin , Hospital: Omid , Hospital: Shahid Kamyab , Hospital: Taleghani , History: Mashhad Faculty of Medicine was officially opened on Nov. 23, 1949 by Dr Zanganeh, the minister of culture. The school started out with 61 students, one associate professor and seven tutors. In 1956, when the school of Arts opened, the two schools merged to form the University of Mashhad. In 1989, the faculties offering Medical Sciences' degrees across the country separated from the Ministry of Culture and Higher Education. New emerging Medical Universities have gone under management of Ministry of Health, Treatment and Medical Education. Thus the original University of Mashhad was divided into two independent universities: "Ferdowsi University of Mashhad" and "Mashhad University of Medical Sciences'. Mashhad University of Medical Sciences operates at present with 8 faculties, 32 hospitals, 179 rural and 147 urban health centers. It covers an enormous area stretching from the north east to the central parts of the country, which makes it the largest university of Medical Sciences providing health care and treatment services. With 597 teaching staff, 1645 MDs with different specialties, 138 dentists, 123 pharmacists and 25, 402 employees, the university provides health care and medical services to the area's large population as well as to over 25 million tourists a year.

مشهد -رضا شهر- بلوار شهيد فكوري - حد فاصل ميدان شهيد سيد علي آل شهيدي و ميدان شهيد جوان-شهرك دانش وسلامت -سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني مشهد تلفن:8780272-0511
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب آن تنها با ذکر منبع بلامانع است.